Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karolenka74 | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina Milo. adresToruń zarejestrowany07.10.2008 @15:09:28 ostatnio na stronie19.11.2012 @21:07:16

blond.
różowy jest słodki. <3 xd

amatorka.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.nasza-klasa.pl/profile/4395012 OnetSkypekarolenka7 Gadu-Gadu3004161
digarty46 komentarze539 posty na forum6

komputer / sprzęt
NikonD60 + Nikkor 18-55 mm ; Samsung S630

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dydus    09.12.2008 @17:35:46
moje 'mostowe' jest bez statywu i lampy.
_______
.. , że co?
~digitalstory    09.12.2008 @16:57:58
Dziękuję
_______
Krov ta Chest
~dydus    09.12.2008 @14:51:02
błąd (;
_______
.. , że co?
~dydus    08.12.2008 @19:11:57
miałaś włączoną lampe do ost zdjęcia 'Toruń' ?
_______
.. , że co?
~karusel    27.11.2008 @22:35:46
Witaj w grupie..
_______

~aviator787    18.11.2008 @18:56:09
nonono, gratulacje
mniemam, że ten występ to był taneczny tak?
masz jakoś to udokumentowane? z chęcią bym zerknął

hmm, a jaki masz aparat?
_______
MTK
~aviator787    18.11.2008 @18:36:55
taki kadr mi się bardziej podobał...często odrzucam konwencjonalizm na rzecz wyższej idei :D
_______
MTK
~aviator787    18.11.2008 @18:35:24
wiec skoro aparat nie zadziałał trzeba było już się zmusić i iść do tej szkoły, w końcu jest tak blisko

ja do domciu wróciłem 1h temu z mroźnego lotniska EPWA i właśnie zgrywam fotki i będę brał się za obróbkę i wysyłanie na portal lotniczy :D
_______
MTK
~aviator787    18.11.2008 @18:25:20
masz szczęście, że do szkoły wstajesz o 7, ja jak chodziłem do szkoły to dzień w dzień musiałem wstawać przed 6, i już nie było nawet czasu na komputer

oj chyba rzeczywiście sporo masz nauki bo od ostatniego logowania minęło już sporo czasu
_______
MTK
~aviator787    18.11.2008 @08:50:56
bardzo mi miło, że kogoś tak zafascynowały moje prace, tym bardziej, że przygodę z fotografią zacząłem nie tak dawno

P.S. co ty robiłaś o godzinie 7.30 na digarcie? O tej porze to lepiej się śpi niż pracuje na komputerze ok, może nie jestem lepszy bo jest 8.50 ale ja jadę niedługo na lotnisko na zdjęcia(takie moje już hobby) zimno jest ale fajnie =]
_______
MTK
~fox78    16.11.2008 @17:53:22
dzięki za komentarz. W takie miejsca lepiej chodzić w parę osób
~snowflowers    16.11.2008 @15:14:42
dzieki
~gruszek666    16.11.2008 @10:39:20
~teleszynskiwojtek    16.11.2008 @08:18:57
Dziękuję
~eemk    16.11.2008 @00:22:26
okej to zaraz sobie zobaczę na Twoje zdjęcia ja również Cie dodam do obserwowanych
~eemk    16.11.2008 @00:20:17
dziękuje i zapraszam do czasu do czasu
~AyaSophia    15.11.2008 @23:42:09
pytałaś pod zdjęciem jak sie robi "takie" zdjęcia - nastaw czas migawki na min. 1/2 sekundy, i zwiększaj sukcesywnie, oczywiscie zdjecie nocne wymaga wiekszej uwagi i statywu. Powodzenia
~zusska    15.11.2008 @23:00:03
pozdrowienia dla Torunianki :-D.
~tygy    15.11.2008 @22:34:45
ba, swieża trawa wręcz ;D
~arabella    15.11.2008 @20:50:09
ale to warto i tak I z pewnością im coś nas więcej wysiłku i bólu kosztuje tym więcej dla nas znaczy.Życzę wiele radości z tańca
~aviator787    15.11.2008 @20:44:31
serdeczne dzięki, oczywiście zapraszam częściej
_______
MTK
~tanoshii    15.11.2008 @18:10:31
ano, Toruń cudny ^^
_______
Putting holes in happiness
~wZiomek    15.11.2008 @15:56:01
Zawsze tak robię...a potem oburzona koleżanka gania mnie po szkole. ^^
_______
Pax! Pax! Vobiscum! Miłuj bliźniego! Swego! Proximum tuum! Sicut te ipsum! Skurwysy**!
~wZiomek    15.11.2008 @15:54:48
Najpierw dodaj, a potem pytaj. ; )
_______
Pax! Pax! Vobiscum! Miłuj bliźniego! Swego! Proximum tuum! Sicut te ipsum! Skurwysy**!
~Vertunia    13.11.2008 @09:43:31
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt